Friday, May 29, 2009

Pengalaman Ta'aruf 09/10 (2)

Salamun'alaik...
Pertama-tama sekali, hamdan lillah...kerana dengan limpah kurnia nya, ana dapat juga menulis blog ana sekali lagi.

Untuk ta'aruf yang intake kedua ni, alhamdulillah, berjalan dengan lancar. keseluruhan pelajar berjumlah 300 lebih sahaja.. =). tak la penat sangat macam waktu first intake.ini pun, jejak kampus ditunda dan akan digabung dengan third intake. atas sebab2 dan alasan tertentu. Seterusnya, ana ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada para barisan biro2, MT, dan fasi2.. terutama sekali BIRO PEMBANGUNAN INSAN. Walaupun ta'aruf belum habis, tapi ana nak ucapkan juga. ^_^. bukan apa... sebagai tanda penghargaan...=). k2.. thanks to Kak Yati, sebagai timb.biro P.I., Kak Kamilin sebagai setiausaha P.I., afifah, zunairah, kak sal, shahidah, rafidah, Kak basyirah, Kak fizah (MPM), yang selalu bertungkus lumus mengejutkan pelajar2 baru bangun qiyam dan subuh, memberi tazkirah, menjaga dan memantau pelajar2 sewaktu di dewan solat dan sebagainya. Tidak lupa juga kepada fasi2 biro penempatan dan biro disiplin yang selalu berganding bahu dengan kami dalam melakukan gerak kerja ini. Jazakumullah Khairan Kathiran.May Allah bless all of you!! ^_^.

hm.. kelas pun dah start. assignment pun dah bertimbun.. memang busy sangat these few days. tapi apa kan daya, terpaksa juga menghadapi segalanya.

sebelum ana menamatkan kalam ana ini, zinkan ana untuk memohon sesuatu dari teman2 ana..
Kepada akahwat ana, ana harap antunna faham dengan tugas ana ini. ana faham assingment banyak. bukan ana sengaja untuk tidak melakukan discussion dengan antunna semua. dan bukan pula ana ingin melepaskan tangan ana dari membuat assingment tersebut. tapi, ana ada tanggungan yang lain, yang diamanahkan kepada ana iaitu sebagai seorang fasilitator. percayalah duhai akhawat, kalau ana ada masa yang lapang, insya Allah dengan sepenuh tenaga dan kudrat yang ana ada ini, akan sama-sama melakukan assignment itu dengan antunna semua. dan ana harap, jika antunna ada ingin meluahkan sesuatu, atau ada yang tidak puas hati dengan ana, beritahulah ana.
Hope you all understand. i thought that you do understand, but it seems that you don't. walau apa pun, ana memohon sejuta kemaafan dari antunna...maafkanlah ana...

Ya Allah, berilah kekuatan kepada hamba Mu dalam menghadapi segala dugaan ini...

w'salam.
-Mujahidatul Muslimah-

No comments:

Post a Comment